مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

مرحبا اعزائي بمنتداكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسلامية و ثقافية وفنية واعمال فنية وديكور ومطبخ والمرأة واخبار عالم الفن والشعر

2 مشترك

صور بنات شخصيه جدااا.......>

black
    black

صور بنات شخصيه جدااا.......> Empty صور بنات شخصيه جدااا.......>

مُساهمة من طرف black السبت ديسمبر 25, 2010 11:48 am

معايا صور شخصيه لبنات اعرفهم معرفه شخصيه وكمان بنات مش اعرفهم غير مجرد شكل

وقع فى ايدى صورهم ازاى مش عارف

صور بنات فى البيت وصوره فضيحه بمعنى الكلمه اذا كانت بالشكل العام او بالخاص

ازاى الصور دى توصلى ازاى انا جبتها ازاى بقت فى ايدى بالسهوله دى اصلا

ازاى حد يفهمنى صور البنات دى ايه وصولها انها تتداول بالطرق دى كدا

كل بنت فرحانه بنفسها وعماله تصور فى نفسها وال الاعلانات الاباحيه فعلا

ازاى تفرط فى صورها بالطريقه دى

ازاى القا صور بنت جارتى زى اختى موجود معاهم

ازاى برضو اجيب الصوره اورهالها تبقا فى حالة زهول

واطلع انا فى الاخر بنى ادم حقير مع انى حذفت كل صوره انا لقتها لبنات انا اعرفهم بدون علمهم

ماعادا صورتها عشان اورهالها عشان هى تهمنى

واخرتها انا وحش وبنى ادم حقير

دا ذنبى انا واضح كدا انو ذنبى

واضح انى انا ال فضحتها

وان موجود صور فضيحه على جهازها اول ما ورتها دى تتخض

تقولى اصل فى صور سورى يعنى عريانه ليا على الجهاز

لما هى خيفه كدا حافظه صور بالطريقه دى ليه على جهازها

ليه بقينا فرحنين بنفسنا وبنصور نفسنا كدا

ازاى صور البنات دى تتداول بالطريقه دى وبالشكل دا

بال...............وال................وال..............

وربنا فضايح

ايه يا جماعه ال بيحصل بالضبط ؟؟؟
    وليه كدا ؟؟
    هو فى حد ممكن يفضح نفسه
    عاشقه تامر حسنى
    عاشقه تامر حسنى

صور بنات شخصيه جدااا.......> Empty رد: صور بنات شخصيه جدااا.......>

مُساهمة من طرف عاشقه تامر حسنى السبت ديسمبر 25, 2010 11:50 am

فعلا الموضوع ده بقى خطير جدا
    والى زاد على كده موقع الفيس بوك الى بجد بقى الناس يستخدموه كمعرض لصورهم مش على شان يتواصله مع اقرابهم الى فى الخارج او صحبهم
    وبعدين المشكله انها مش محتفظه بصور ليها عريانه على الكمبيوتر المشكله هى صورت نفسها كده ليه اصلا يعنى وبتوقعتها يعنى معاها موبيل وكاميرا وبتعرف تصور نفسها كده اكيد دى واحده متحضره يعنى بتفهم يعنى اكيد عارفه ان فى برامج تجسس على الكمبيوتر واى حد ممكن ياخد الصور بتعتها دى من عليه وهى ولا هى هنا
    وحتى لو صور عاديه ممكن يكون اى انسان مضايق منها او بنت متغاظه منها او فى مشاكل بنها وبين اى حد ممكن يركب هو بقى الصور دى على صور تانيه والميزه الى فى الانترنت ان ممكن الى ركب الصور يخفى نفسه يعنى متعرفش مين
    الاكتر بقى ان فعلا لما تيجى تكلم حد تنصحه ميخدش بالنصيحه يعنى فى صحابى كتير من خلال النت
    اتكل معاها يا بنتى كده غلط شيلى صورك عيب كده ممكن اى حد يخدهم ويحصلك بسببهم مشاكل
    الرد المعتاد بقى مين هيخدهم انا عامله اان محدش يعرف يدخل عندى غير اصحابى بس.... (طب ما ممكن اى حد من صحابك هو الى يعمل كده او يخدهم عنده على الجهاز واى حد يشفهم عنده ياخدهم).....وكمان لما يحصل كده ابقى افكر او هبقى اشيلهم (يعنى احنا بنستنى لما نوقع وبعدين نتعلم)
    غير ان فى بنات كويسين ممكن يكونو وقعه فى نفس الخطأ ده بس اتعلمه واكتر من مره تجيلى رساله على الاشتراك بتاعى على الموقع الشهير ده تنص على (من فضلكم يا جماعه اعمله ريموف للشخص ده اصله واخد صورى عنه_من فضلكم يا جماعه اعمله ريموف للشخص ده اصله عامل اشتراك باسمى وحاطط صورى وكات بنفس معلوماتى)بس بعد كده بيفوقه وبيعرفه قيمه نفسهم فى بنات بقى مش فارقه معاها بعد ما يحصل كل ده تلاقيه عادى ولا كأن حاجه حصلت وتحط صور تانى
    وتقول ايه بقى اصلى اكتشفت ان الدنيا مفهاش امان وممكن اى حد يغدر بالتانى (وانتى جيه تعرفى دلوقتى الكلام ده)فى بنات تانيه ممكن ينزل ليها صور غاظ بنعنها تكون مثلا فى حفله وكانت متصوره صوره هى وصحباها ونزلت على النت فمنهم بيقولو عادى وفى بنات محترمات بيرفضه ده ويطلبه بحذف الصوره
    بجد المفروض اى بنت تخاف على نفسها اكتر من كده هتستفادى ايه يعنى وصورك على موقع ولا على النت عايزه مثلا تبقى مشهوره روحى اشتغلى ممثله هتبقى مشهوره انما لو عايزه تبقى واحده محترمه يبقى مينفعش الكلام ده

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:29 pm