مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

مرحبا اعزائي بمنتداكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسلامية و ثقافية وفنية واعمال فنية وديكور ومطبخ والمرأة واخبار عالم الفن والشعر

بتكرهو قوي ....

black
    black

بتكرهو قوي .... Empty بتكرهو قوي ....

مُساهمة من طرف black السبت يناير 01, 2011 11:38 pm

بكره النفاق بكل وجوهه

بكره تحديف الانسان زي الكورة من واحد لواحد ..و من واحدة لواحدة

بكره الكذب و الالف وش

بكره الاستهانة بذكاء الآخرين ..حتى لو الآخرين ما اظهروش ذكائهم ده على الملأ .. و بيتعاملوا بكل بساطة و عفوية مع الغير

بكره التذاكي على الغير ..بكره التذاكي اللي موجود في ناس فاكرة نفسها عبقرية في الذكاء و اكتشاف شخصيات الآخرين بكل سهولة

بكره الناس اللي بجد احترمتهم في يوم من الايام و ما اخدتش منهم الا قلة الاحترام ... و لو حتى ظهرت قلة الاحترام ديه بالتلميح بالكلام ليا من طرف ناس تالتة

بكره الناس اللي افتكرتهم اصحاب و انغشت فيهم ..يا رتيني بجد ما عرفتهم ..او حتى بقيت بعيدة عنهم و انا برسملهم صورة جميلة للصديق الوفي

تصدقوا بكره نفسي جدا .. مش عشان بشتكي او غاوية اني اشتكي .. لا ..عشان مشكلتي اني فاهمة الحياة كويس ..بس بستعبط و اعمل نفسي مش فاهماها

عموما شكلها سنة زفت و سودا من اولها ...

مش حاسالكم و اقولكم انتوا بتكرهوا ايه ... ؟؟

اصلا انا كاتبه الموضوع ده .. عشان بس اكتبوه .. عشان ارتاح انا ... و يرتاح غيري

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 12:33 am