مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

مرحبا اعزائي بمنتداكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسلامية و ثقافية وفنية واعمال فنية وديكور ومطبخ والمرأة واخبار عالم الفن والشعر

اســـــــــــــــــــــــــــــــــفـــة !!

الورده الحمراء
    الورده الحمراء

اســـــــــــــــــــــــــــــــــفـــة !! Empty اســـــــــــــــــــــــــــــــــفـــة !!

مُساهمة من طرف الورده الحمراء الجمعة يناير 07, 2011 2:21 am

اسـفة ، اسفة لاني ماكنتش اعرف ان اللي بيـنا عندي ، مش هو هو اللي بينا عندك !
    اسـفة ، اسفة لأن حبي ليك صورلي بأنك لسه بتفكر فيا ، زي م انا لسه بفكر فيـك !!
    اسـفة ، اسفة لأن قلبي محملك مسؤولية جرحه ، مع ان ف الحقيقة ، هو اللي جرح نفسه بنفسه يوم م اختارك حبيب ليـه ..
    اسـفة ، اسفة لان ذكائي المحدود ماقدرش يفهم حقيقة مشاعرك ، وهروبك مني ، ومن غير م اقصد ، بقيت بفرض نفسي عليـك !!
    اسـفة ، اسفة لاني قررت ان انا الانسب ليك ! ، عشان حبي الاعمى اقنعني بان ماحدش ممكن يحبك قـدي ..
    اسـفة ، اسفة لاني مافهمتش من بدري ، اني مش ف دماغك ..
    اسـفة ، اسفة لاني كنت لسه فاكره ان من حقي وقت م احتاجلك الجألـك ، مع اني لو فكرت شويه ، هالاقي اني عمري م احتاجتلك ، ولاقيتك !
    اسفـة ، اسفة لاني كنت بتعلق بكل كلمه بتقولها ليا !
    اسـفة ، اسفة لاني صدقتك لما ف مره وعدتني انك عمرك م هاتبعد عني ..!
    اسـفة ، اسفة لاني ماقررتش من بدري اني انهي اللي بينا ، مع اني كنت شايفه طول الوقت تصرفاتك اللي بتحاول تبعدني بيها عنك ، بس بشيـاكه : ) !
    اسـفة ، اسفة عشان انا كنت سبب تجاهلك ليـا ، لما حسيت اني محتاجالك وكلمتك : ) ، بعد م كنت قررت اني انهي اللي بينا واني مش عايزه اعرفك تاني !!
    اسـفة ، اسفة لا يكون تصرفي ده وصلك اني والعياذ بالله واحشني !!!!
    اسـفة ، اسفة لاني ماقدرتش اوصلك ان الغرض من تصرفي ده هو بــس اني حبيت اعمل بالعشـرة ، واطمن عليك ..
    اسـفة ، اسفة اني زمان كنت ببعد اي حاجه ممكن تفرقنا ، ودلوقتي بقيت اقرب اي حاجه ممكن تنسيـني ..
    اسـفة ، اسفة لاني هاخلف وعدي ليك ، بإني مش هابقى لحد غيرك ، عشان انت طول عمرك عايش ع اني ليك ، بس عمرك ماحسستني انك ليـا !
    اسـفة ، اسفة لنفسي بأني لخبطت حياتي يوم م دخلتك فيها ..
    اسـفة ، اسفة لاني فعلا خدت قرار بانك ماضي ، مجرد ماضي ، عشان المره ديه اتأكدت ان ديه مش زي كل مره ! ، مش زعله بسيطه وبكلمه حنينه منك هادفن اي جرح سببتهولي جوايا وانسى ..
    اسـفة ، اسفة لاني اديتك من عمري سنين كتيره ، فضلت احسبهم بالليله والثانيه ! ، ع انهم اجمل ايام عمري ..
    اسـفة ، اسفة لنفسي لاني لسه شايفاك احسن راجل ف الدنيـا !
    اسـفة ، اسفة لاني خلاص مابقتش عايزاك ! ، ف نفس الوقت اللي انا اسفالك فيه ع الكدبـه ديه !!!!!!!!!!!!!!!!!
    اسـفة ، اسفة لنفسي لاني جيت ع نفسي معاك ..
    اسـفة ، اسفه لاني بسببك رجعت للصفر تاني ف احلامي ! .. اللي انـت هديتها ..
    اسـفة ، اسفة لاني لازم ارجع ابنيها تاني من الاول ، واعملها خرسانه ماتكونش انت جزء منـها !
    اسـفة ، اسفة لاني مش قادره ابطل افكر فيك ..
    اسـفة ، اسفة لنفسي لانك شتت تفكيري ! ، ومابقتش اركز ف اي حاجه ف حياتي بسببك ، وبقيت واقفه مكاني مش عارفه اتحرك ..!
    اسـفة ، اسفة لاني كان عندي استعداد اخسر كتير بسببك ، قصاد بس اني اكسبك !
    اسـفة ، اسفة لانك طلعت اقل بكتير من اني احبك ..
    اسفالك ! ، اسفالك بانك ماصونتش النعمه اللي ربنا ادهالك !
    اسـفة ، اسفة لنفسي لاني بسببك ضحكتي اتقسمت نصين
    نص اجامل بيه الناس واطمنهم بيها طول الوقت اني لسه بخير ، ونص اداري بيه قلبي اللي بيتوجع لما اقارن بين ضحكتي دلوقتي ، وضحكتي زمان .. وانا معاك ..
    اسفـة ، اسفة لاني لسـه ف عايشه ف كل حلم حلمـته لينا زمان ..
    اسفـة ، اسفة لاني لسه مقتنعه ان ليا ف قلبك مكان ..
    اسـفة ، اسفة لان غبائي بيصورلي من وقت للتاني انك بتحن للحب اللي كان ..
    اسـفة ، اسفه لاني بالرغـم من كل حاجه قولـتها ، اللا انـي :

لـسه بحبك ، اسـفـــة ..!

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 9:04 pm