مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا اعزائي بمنتداكم

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة ......... يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
مع تحيات اداره المنتدي ..........

مرحبا اعزائي بمنتداكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسلامية و ثقافية وفنية واعمال فنية وديكور ومطبخ والمرأة واخبار عالم الفن والشعر

اكتر من نفسك :)

black
    black

اكتر من نفسك :) Empty اكتر من نفسك :)

مُساهمة من طرف black الأحد مارس 20, 2011 3:37 pm

انا قلت اخرج شوية من مود الاستفتائات وبالمرة اخرج اللى فقلبى

عمرك حبيت حد اكتر من نفسك؟ او بمعنى اصح من كتر حبك ليه بقيت لو انت متضايق اوى وفى حاجة تفرحه لقيت نفسك فثانية نسيت المك وحزنك وكل الدنيا وفرحت اوى عشانه؟ او العكس عمرك كنت سعيد وهتطير من الفرحة ولما لقيت حد بتحبه اوى متضايق ضاعت فرحتك و كل همك كان انك تسعده؟ وانك تشوف بس ابتسامة واحدة منه؟

يمكن كلماتى متقدرش حتى تعبر عن اللى اقصده بس كل اللى عايزه اقوله ان ده فعلا حصل معايا ناس كتير تخش حياتنا وقلوبنا ونحبها جدا ونبقى واثقين من حبنا ليهم بس مبيبانش ده غير فى اوقات معينة

انسانة بحبها جدا .. عزيزة عليا اوى .. كلامى مش هيوصفها اد ايه بجد هى انسانة جميلة اوى ومريحة اوى وتدخل قلبك من غير استئذان مهما اتكلمت عنها مش هوفيها حقها ولا الكلام هيقدر يعبر عن حبى ليها فعلا معرفتها كنز

امبارح كنت متضايقة اوى ومضغوطة اوى طول اليوم وكنت فاسوء حالاتى فعلا .. قالت لى حاجة تخصها هى وكانت فرحانة اوى والله بجد مودى اتقلب 180 درجة وفجأة حسيت ان الارض ش شايلانى من الفرحة كنت مبسوطة اوى ليها نسيت كل همومى فرحت اوى زى يوم نجاحى وفرحتى انا فعلا اجمل حاجة انك تشوف اللى حواليك مبسوطين سعادتك تيجى من سعادتهم هما عشان حسيتها فرحانة اوى وبجد عرفت اد ايه انا بحبها اوى .. ممكن حد يقول ببالغ محدش بيحب حد اكتر من نفسه بس والله ده فعلا احساسى نحيتها

عايزة اقول لها بحبك اوى وفرحنالك اوى ويارب دايما يهنيكى ويسعد لك ايامك والفرحة متفارقكيش و عمرى ما اشوفك ابدا متضايقة ويديم بينا كل حاجة حلوة اوى

عمركو لقيتو اللى يستاهل انك تبحه اوى كده او جربتوا تحبوا حد كده زييى؟

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:29 pm